23/1/08

La festa gòtica!

Bon dia a tothom!
Doncs avui m'agradaria comentaros una mica la conclusió de la festa gòtica.
La festa va ser un exitàs! Es comenta que va arribar un moment en el qual al land hi van haber 30 persones (jo això si que no se si es cert pero el rumor hi és).


Tots anaven molt ben arreclats per la situació: gent amb pells palides, shapes monstruosus, robes trencades o insinuans, colors foscos o combinats amb vermells sang, etc (fins i tot va venir el Benedito!!) Us ho veu currar gent! ;)

La música......la música a mi em va encantar (clar! vaig ser la DJ jajajja). No, de veritat que crec que a la gent li va agradar i això motiva molt per fer altres festes tematiques (ja començo a pensarne una altre :P)


Apart tenim de comentar que va haber rei i reina goòtics en la festa, i els guanaydors per votacions (molt justetes perque tot el rato els trepitjaven els talons altres concursants) van ser:

Hanndy Jewell i Dalila Bing


Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats!!!
De la meva part ja no queda res mes a comentar, sols que espero us ho pasesi-ho be i que fins la pròxima!! Petonets de maduixa per a tots!

Rinka~♥

2 comentaris:

Anònim ha dit...

yeeeeheee la festa genial!!!
yeeeheeee a veure quan es la proxima!!
petoniiicuuus de la reina
:P

Dalila Bing =^-^=

Anònim ha dit...

hahah vai kedar segon! XD
pro es normal jo sempre vai mig gotik i la gent esta acostumada XD

defet vai tenir que anar de mig dimoni mig vampir hahahaha

pro va ser wapisim :P

by Nkm